Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Прийом документів для надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

Дата: 11.09.2024 13:33
Кількість переглядів: 5

                                                                               «ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням виконавчого комітету

від 30 травня 2023 року №43

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Кіровоградська область, Голованівський район,                   с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок: з 08.00 до 17.15                                                                                              Вівторок: з 08.00 до 17.15                                                                                     Середа: з 08.00 до 17.15

Четвер: з 08.00 до 17.15

П'ятниця: з 08.00 до 16.00                                   Перерва на обід: з 12.00 до 13.00                       Вихідні дні:субота,неділя

3

Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон:(097)-67-79-591

адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net

веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 79

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміні- стративної послуги

Встановлення інвалідності, визнання дитини з інвалідністю віком до 18 років

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

1.Заява,

2.копія паспорт гомадянина України,

3.копія картки платника податків,                   

4.копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу),                                      5.довідка з навчального  закладу із зазначенням перебування на повному державному утриманні,

7.усиновлювачі подають також копію рішення про усиновлення,

8.мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника або соціальну пенсію, подають копію свідоцтва про смерть одного з подружжя та довідку про те, що вони не одержують на дітей зазначені пенсії,

 

8

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто заявником,поштою або в електронній формі через офіційний сайт

9

Платність

надання

адміністративної

послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 днів з моменту звернення

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

1.Середньомісячний  сукупний  дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує 100 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку,

2.подання документів до заяви не в повному обсязі,

виявлення в поданих документах недостовірної інформації,

3.заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги

12

Результат надання адміністративної послуги

1.Особисто(повідомлення),                                                                               2. поштою,                                                                    3.на особовий банківський рахунок                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      «ЗАТВЕРДЖЕНО»             рішенням виконавчого комітету     від 30 травня 2023 №43

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

(назва адміністративної послуги)

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

№п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

Прийом і перевірка  заяви, перевірка відповідності вхідного пакета документів для надання державної соціальної допомоги івалідам з дитинства та дітям-інвалідам

Спеціаліст ЦНАП

В

 

 

 

 

У день звернення

 

 

2

Формування справи заявника

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

3

Передача особової справи заявника для надання  державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам   до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

4

Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги

Спеціаліст Управління соціального захисту населення

В

Протягом 30 робочих днів з дня подання заяви

5

Видача результату надання адміністративної послуги

Спеціаліст ЦНАП

В

У день звернення

   *Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора