Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Прийом документів для призначення послуги на отримання компенсації витрат внутрішньо переміщених осіб

Дата: 11.09.2024 11:35
Кількість переглядів: 5

                                                                               «ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням виконавчого комітету

від 30 травня 2023 року №43

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для призначення послуги на отримання компенсації витрат внутрішньо переміщених осіб

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Кіровоградська область, Голованівський район,                   с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок: з 08.00 до 17.15                                                                                              Вівторок: з 08.00 до 17.15                                                                                    Середа: з 08.00 до 17.15

Четвер: з 08.00 до 17.15

П'ятниця: з 08.00 до 16.00                                   Перерва на обід: з 12.00 до 13.00                       Вихідні дні:субота,неділя

3

Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон:(097)-67-79-591

адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net

веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ №333 від 19.03.2022

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміні- стративної послуги

Особи, які є власниками житла, або їх представниками, наймачами (орендарями) житла державної або комунальної власності, спадкоємцями, які прийняли спадщину, і безоплатно розмістили у своїх житлових приміщеннях внутрішньо переміщених осіб

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

     Особи, які виявили бажання розмістити у своїх житлових приміщеннях внутрішньо переміщених осіб, вносять відомості щодо таких приміщень, доступних для безоплатного розміщення у відповідній адміністративно-територіальній одиниці, до вебресурсу “Прихисток”              1.Повідомлення,

2.копія паспорта громадянина України,           3.копія картки платника податків,                 4.довідка з місця реєстрації,                                                   5.копія документа,що підтверджує право власності особи на будинок,                        

6.довідка за реквізитами банківського рахунку        7.копія паспорта громадянина України внутрішньо переміщеної особи,                                                     8.копія картки платника податків внутрішньо переміщеної особи,                                                     9.копія свідоцтва про народження внутрішньо переміщеної особи,                                                   10.копія довідки внутрішньо переміщеної особи

8

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається власником житла особисто

9

Платність

надання

адміністративної

послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 30 днів

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

1.Неповний пакет документів,                                   2.особи, які проживають не є внутрішньо переміщеними особами                                         

12

Результат надання адміністративної послуги

Отримання компенсації

13

Способи отримання відповіді (результату)

Зарахування допомоги на банківський рахунок

 

 

 

 

      «ЗАТВЕРДЖЕНО»             рішенням виконавчого комітету     від 30 травня 2023 №43

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ                                            Прийом документів для призначення послуги на отримання компенсації витрат внутрішньо переміщених осіб

(назва адміністративної послуги)

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

№п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

Прийом і перевірка  заяви, відповідності вхідного пакета документів для призначення послуги на отримання компенсації витрат внутрішньо переміщених осіб

АдміністраторЦНАП

В

 

 

 

 

У день звернення

 

 

2

Формування справи заявника

Адміністратор ЦНАП

В

У день звернення

3

Передача особової справи заявника для призначення послуги на отримання компенсації витрат внутрішньо переміщених осіб до відділу соціального захисту Перегонівської сільської ради

АдміністраторЦНАП

В

У день звернення

4

Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги

Начальник відділу  соціального захисту Перегонівської сільської ради

В

Протягом 30 днів

5

Видача результату надання адміністративної послуги

         -

-

        -

   *Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора