Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків,перейменування вулиць(проспектів,бульварів,площ,провулків,кварталів тощо),населених пунктів,адміністративно-терииторіальних одиниць,зміни в адміністративно-територіально

Дата: 11.09.2024 11:45
Кількість переглядів: 4

                                                                               «ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням виконавчого комітету

від 30 травня 2023 року №43

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків,перейменування вулиць(проспектів,бульварів,площ,провулків,кварталів тощо),населених пунктів,адміністративно-терииторіальних одиниць,зміни в адміністративно-територіальному устрої

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Кіровоградська область, Голованівський район,                   с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок: з 08.00 до 17.15                                                                                              Вівторок: з 08.00 до 17.15                                                                                     Середа: з 08.00 до 17.15

Четвер: з 08.00 до 17.15

П'ятниця: з 08.00 до 16.00                                   Перерва на обід: з 12.00 до 13.00                       Вихідні дні:субота,неділя

3

Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон:(097)-67-79-591

адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net

веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України,  кодекси

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»;       Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 №265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

1.Заява;                                                                                                          2.Паспорт громадянина України.

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються: - документ, що посвідчує особу представника;             - документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами).

7

Платність

надання

адміністративної

послуги

Адміністративна послуга є  безоплатною.

8

Строк надання адміністративної послуги

У день безпосереднього звернення особи.

9

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

- особа не подала необхідних документів або інформації;                                                                                           - у поданих документів містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними;            - звернулася особа, яка не досягла 14 років; Рішення про відмову у внесення назви вулиці приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику.

10

Результат надання адміністративної послуги

Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо ), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно- територіальному устрої.

11

Способи отримання відповіді (результату)

В день звернення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      «ЗАТВЕРДЖЕНО»             рішенням виконавчого комітету     від 30 травня 2023 №43

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків,перейменування вулиць(проспектів,бульварів,площ,провулків,кварталів тощо),населених пунктів,адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої

(назва адміністративної послуги)

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

№п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

Прийом документів, що подаються заявником або його законним представником для внесення до паспорта відомостей про зміну нумерації будинків, перейменувань вулиць, населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої

Адміністратор

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У день звернення

 

 

 

 

 

 

Строк не має перевищувати 1 робочого дня

2

Прийняття заяви про внесення зміни назви вулиці та відповідних документів

Адміністратор

В

3

Розгляд заяви та документів, необхідних для її проведення та у разі необхідності прийняття рішення про відмову

Адміністратор

В

4

Внесення відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць до паспорта громадянина України (у формі книжечки) Для громадян за паспортом у формі картки – видача витягу з державного реєстру

Адміністратор

В

5

Внесення інформації в реєстр територіальної громади

Адміністратор

В

 

У день звернення

 

 

6

Видача документів з внесеними змінами

Адміністратор

В

Загальна кількість днів надання послуги

1 роб. дн. (у день звернення)

   *Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора