Прийом документів для встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
рішенням виконавчого комітету
від 30 травня 2023 року №43
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування |
Кіровоградська область, Голованівський район, с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок: з 08.00 до 17.15 Вівторок: з 08.00 до 17.15 Середа: з 08.00 до 17.15 Четвер: з 08.00 до 17.15 П'ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 12.00 до 13.00 Вихідні дні:субота,неділя |
3 |
Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт |
Телефон:(097)-67-79-591 адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закони України «Про охорону дитинства» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 № 209 «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для одержання адміні- стративної послуги |
Сім’я, в якій подружжя (чоловік та жінка) перебуває у зареєстрованому шлюбі, разом проживає та виховує трьох і більше дітей, у тому числі кожного з подружжя, або один батько (одна мати), який (яка) проживає разом з трьома і більше дітьми та самостійно їх виховує |
7 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
1.Заява одного з батьків для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї, 2.одна фотокартка (кольорова або чорно-біла) розміром 30 × 40 міліметрів; 3.у разі народження дитини або навчання особи віком від 18 до 23 років за денною формою навчання за межами України - копія свідоцтва про народження дитини або довідки із закладу освіти; 4.у разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу – документи, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; 5.копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); 6.копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв’язку з усиновленням); 7.у разі продовження строку дії посвідчення, якщо дитина навчається за денною формою навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, – довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки (інформація підтверджується заявником кожного семестру, до закінчення закладу освіти, але не довше ніж до досягнення особою 23 років); 8.свідоцтва про народження дітей; 9.свідоцтво про шлюб (не стосується батьків, які не перебувають у шлюбі); 10. паспорта громадянина України кожного з батьків. |
8 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подається особисто батьками |
9 |
Платність надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 10 днів |
11 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
-Сім’я перебуває у незареєстрованому шлюбі; -подання документів не в повному обсязі; -відсутність підстав для подовження дії посвідчень батьків та дітей з багатодітних сімей |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Особисто |
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням виконавчого комітету від 30 травня 2023 №43
|
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для всановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї
(назва адміністративної послуги)
№п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
1 |
Прийом і перевірка заяви, перевірка відповідності вхідного пакета документів для встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення
|
2 |
Формування справи заявника |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
3 |
Передача особової справи заявника на встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
4 |
Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги |
Спеціаліст Управління соціального захисту населення |
В |
Протягом 5 робочих днів з дня подання заяви |
5 |
Видача результату надання адміністративної послуги |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення |
*Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.