Прийом документів для забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та окремих категорій населення допоміжними засобами реабілітації відповідно до постанови КМУ №1306 від 07.12.2023 року
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
рішенням виконавчого комітету
від 30 травня 2023 року №43
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та окремих категорій населення допоміжними засобами реабілітації відповідно до постанови КМУ №1306 від 07.12.2023 року
Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування |
Кіровоградська область, Голованівський район, с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок: з 08.00 до 17.15 Вівторок: з 08.00 до 17.15 Середа: з 08.00 до 17.15 Четвер: з 08.00 до 17.15 П'ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 12.00 до 13.00 Вихідні дні:субота,неділя |
3 |
Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт |
Телефон:(097)-67-79-591 адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закони України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”, “Про охорону дитинства”, “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, “Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист”, “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”, “Про реабілітацію у сфері охорони здоров’я”, “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”, “Про соціальний і правовий захист осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їхніх сімей”. |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова КМУ №1306 від 07.12.2023 «Деякі питання забезпечення допоміжними засобами реабілітації» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для одержання адміні- стративної послуги |
Особи та діти з інвалідністю, які потребують безоплатного забезпечення допоміжними засобами реабілітації |
7 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
1.Особа або її законний представник подають заяву про забезпечення засобом реабілітації (виплату компенсації) за формою, затвердженою Мінсоцполітики, незалежно від зареєстрованого/задекларованого місця проживання; 2.паспорт громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту (далі - документ, що посвідчує особу), свідоцтва про народження (для дітей віком до 14 років); 3.висновок МСЕК, ВЛК чи ЛКК; 4.документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків; 5.посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги (за наявності). Військовослужбовці та постраждалі додатково подають копії таких документів (з пред’явленням оригіналів): 1.довідки про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), виданої командиром військової частини (начальником територіального підрозділу), або іншого документа з відомостями про участь в антитерористичній операції, перебуваючи безпосередньо в районі та у період проведення антитерористичної операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, перебуваючи безпосередньо в районі та у період здійснення зазначених заходів, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України (для осіб, визначених пунктами 19-23 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, яким не встановлено інвалідність) (для військовослужбовців - за наявності); 2.військовий квиток (для військовослужбовців, які є іноземцями та особами без громадянства, які в установленому порядку уклали контракт про проходження військової служби у Збройних Силах, Держспецтрансслужбі, Національній гвардії); 3.довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для постраждалих, які є внутрішньо переміщеними особами). |
8 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особою або законним представником |
9 |
Платність надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
Безстроково |
11 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
Неповний перелік документів |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
_ |
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням виконавчого комітету від 30 травня 2023 №43
|
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та окремих категорій населення допоміжними засобами реабілітації відповідно до постанови КМУ №1306 від 07.12.2023 року
(назва адміністративної послуги)
№п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
1 |
Прийом і перевірка заяви, відповідності вхідного пакета документів для забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та окремих категорій населення допоміжними засобами реабілітації відповідно до постанови КМУ №1306 від 07.12.2023 року |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення
|
2 |
Формування справи заявника |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
3 |
Передача особової справи заявника для забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та окремих категорій населення допоміжними засобами реабілітації відповідно до постанови КМУ №1306 від 07.12.2023 року до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
4 |
Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги |
спеціаліст Управління соціального захисту населення Голованівської РВА |
В |
- |
5 |
Видача результату надання адміністративної послуги |
- |
- |
- |
*Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.