Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

Дата: 11.09.2024 13:35
Кількість переглядів: 5

                                                                               «ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням виконавчого комітету

від 30 травня 2023 року №43

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Кіровоградська область, Голованівський район,                   с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок: з 08.00 до 17.15                                                                                             Вівторок: з 08.00 до 17.15                                                                                     Середа: з 08.00 до 17.15

Четвер: з 08.00 до 17.15

П'ятниця: з 08.00 до 16.00                                   Перерва на обід: з 12.00 до 13.00                       Вихідні дні:субота,неділя

3

Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон:(097)-67-79-591

адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net

веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2005 № 261 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміні- стративної послуги

Право на призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю (далі – допомога) мають: 1.особи що досягли віку 65 років і не мають права на пенсію відповідно до законодавства або яким установлено інвалідність в установленому порядку,

2.не одержують пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров’я на виробництві, відповідно до Закону України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, та допомоги, що призначається відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” (крім осіб з інвалідністю з дитинства або дітей з інвалідністю, які мають право на державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” і державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”),                          3. є малозабезпеченими особами (крім осіб з інвалідністю I групи та дітей померлого годувальника),                                                               - особи з інвалідністю I групи, якщо вони не одержують пенсію                                                                     - діти померлого годувальника (у тому числі ті, що народжені до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника), який на день смерті не мав страхового стажу, необхідного для призначення пенсії для особи з інвалідністю III групи

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

1.Заява,

2.копія паспорт гомадянина України,

3.копія картки платника податків,                   

4.трудова книжка,                                                                 5.декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги,

6.копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи),

7.копія рішення про призначення опікуна (для недієздатної особи, якій призначено опікуна),

8.копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено),

9.копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи,

10.копія довідки про реєстрацію місця проживання.

   Для призначення допомоги дітям померлого годувальника додатково подаються:

1.копія свідоцтва про народження,

2.копія паспорта громадянина України,                       3.копія картки платника податків,

4.копії документів, що засвідчують родинні відносини члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності),

5.копія свідоцтва про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим з пред’явленням оригіналу,

6.довідка загальноосвітнього навчального закладу системи загальної середньої освіти, професійно-технічного, вищого навчального закладу про те, що дитина навчається за денною формою навчання (у разі потреби)

8

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто заявником, через представника за довіреністю,поштою або в електронній формі через офіційний сайт

9

Платність

надання

адміністративної

послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 днів з моменту звернення

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

1.Неповний перелік поданих документів,

2.особа не має права на призначення допомоги

12

Результат надання адміністративної послуги

1.Особисто(повідомлення),                                                                               2. Поштою,                                                                   3.на особовий банківський рахунок 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      «ЗАТВЕРДЖЕНО»             рішенням виконавчого комітету     від 30 травня 2023 №43

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

(назва адміністративної послуги)

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

№п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

Прийом і перевірка  заяви,декларації, перевірка відповідності вхідного пакета документів для надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

Спеціаліст ЦНАП

В

 

 

 

 

У день звернення

 

 

2

Формування справи заявника

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

3

Передача особової справи заявника для надання  державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

4

Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги

Спеціаліст Управління соціального захисту населення

В

Протягом 30 робочих днів з дня подання заяви

5

Видача результату надання адміністративної послуги

Спеціаліст ЦНАП

В

У день звернення

   *Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора