Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

Дата: 11.09.2024 13:45
Кількість переглядів: 3

                                                                               «ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням виконавчого комітету

від 30 травня 2023 року №43

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Кіровоградська область, Голованівський район,                   с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок: з 08.00 до 17.15                                                                                             Вівторок: з 08.00 до 17.15                                                                                     Середа: з 08.00 до 17.15

Четвер: з 08.00 до 17.15

П'ятниця: з 08.00 до 16.00                                   Перерва на обід: з 12.00 до 13.00                       Вихідні дні:субота,неділя

3

Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон:(097)-67-79-591

адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net

веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001  № 1751 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміні- стративної послуги

Встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою  батьківського  піклування

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

1.Заява,

2.копія паспорта громадянина України,

3.копія картки платника податків,

4.копія рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування,

5.копія свідоцтва про народження дитини,

6.довідка про реєстрацію місця проживання опікуна (піклувальника) та дитини,

7.довідки про місячні розміри пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, що одержує на дитину опікун чи піклувальник (у разі одержання пенсії на дитину органи соціального захисту населення використовують відомості про розмір пенсії, що надійшли від органів Пенсійного фонду України на електронних носіях інформації),

8.медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років,

9.письмова заява опікуна чи піклувальника про одержання (неодержання) аліментів – у разі неможливості одержання довідки про розмір аліментів від органів державної виконавчої служби, розташованих на тимчасово окупованій території України та в районі проведення антитерористичної операції

8

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто заявником,поштою або в електронній формі через офіційний сайт

9

Платність

надання

адміністративної

послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 днів з моменту звернення

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

1.Перебування дитини на повному державному утриманні,середньомісячний розмір призначених пенсії, аліментів, стипендії, державної допомоги, одержаних на дитину за попередні дванадцять календарних місяців, перевищує 2,5 прожиткових мінімуми для дитини відповідного віку або 3,5 прожиткових мінімуми для дитини з інвалідністю,
2.подання документів до заяви не в повному обсязі,
3.виявлення в поданих документах недостовірної інформації,

4.заява подана особою, яка не має права на призначення  допомоги

12

Результат надання адміністративної послуги

1.Особисто(повідомлення),                                                                              2. поштою,                                                                    3.на особовий банківський рахунок 

 

 

 

 

      «ЗАТВЕРДЖЕНО»             рішенням виконавчого комітету     від 30 травня 2023 №43

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

(назва адміністративної послуги)

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

№п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

Прийом і перевірка  заяви, перевірка відповідності вхідного пакета документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування

Спеціаліст ЦНАП

В

 

 

 

 

У день звернення

 

 

2

Формування справи заявника

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

3

Передача особової справи заявника для призначення  державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

4

Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги

Спеціаліст Управління соціального захисту населення

В

Протягом 30 робочих днів з дня подання заяви

5

Видача результату надання адміністративної послуги

Спеціаліст ЦНАП

В

У день звернення

   *Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора