Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

Дата: 11.09.2024 14:00
Кількість переглядів: 5

                                                                               «ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням виконавчого комітету

від 30 травня 2023 року №43

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Кіровоградська область, Голованівський район,                   с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок: з 08.00 до 17.15                                                                                              Вівторок: з 08.00 до 17.15                                                                                     Середа: з 08.00 до 17.15

Четвер: з 08.00 до 17.15

П'ятниця: з 08.00 до 16.00                                   Перерва на обід: з 12.00 до 13.00                       Вихідні дні:субота,неділя

3

Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон:(097)-67-79-591

адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net

веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»

5

Акти Кабінету Міністрів України

 Постанова Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 632 «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміні- стративної послуги

Сім’я з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний доход нижчий від прожиткового мінімуму для сім’ї

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

1.Заява,

2.декларація про доходи,

3.довідка про доходи у разі зазначення в декларації доходів,

4.копія документа,що посвідчує особу,

5.копія картки платника податків,

6.довідка встановленої форми про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях (за наявності)

8

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто заявником або уповноваженою особою

9

Платність

надання

адміністративної

послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 днів з моменту звернення

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

Допомога не призначається, якщо:

1.у складі сім’ї є працездатні особи, які досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи, та не працювали, не проходили військової служби, не провадили підприємницької чи професійної незалежної діяльності, не здобували освіти за денною формою здобуття освіти в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, не зареєстровані в центрі зайнятості як безробітні або як такі, що шукають роботу, сумарно більше ніж три місяці протягом періоду, за який враховуються доходи (крім випадків, передбачених у пункті 11  Порядку),

2.неповний перелік документів

12

Результат надання адміністративної послуги

1.Особисто(повідомлення),                                                                             2. поштою,                                                                     3.на особовий банківський рахунок

 

 

 

 

      «ЗАТВЕРДЖЕНО»             рішенням виконавчого комітету     від 30 травня 2023 №43

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

(назва адміністративної послуги)

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

№п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

Прийом і перевірка  заяви,декларації, перевірка відповідності вхідного пакета документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

Спеціаліст ЦНАП

В

 

 

 

 

У день звернення

 

 

2

Формування справи заявника

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

3

Передача особової справи заявника для призначення  державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

4

Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги

Спеціаліст Управління соціального захисту населення

В

Протягом 30 робочих днів з дня подання заяви

5

Видача результату надання адміністративної послуги

Спеціаліст ЦНАП

В

У день звернення

   *Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора