Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Прийом документів для соціального захисту осіб з інвалідністю, реабілітація дітей з інвалідністю відповідно до постанови КМУ №309 від 27.03.2019 року

Дата: 11.09.2024 14:22
Кількість переглядів: 3

                                                                               «ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням виконавчого комітету

від 30 травня 2023 року №43

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для соціального захисту осіб з інвалідністю, реабілітація дітей з інвалідністю відповідно до постанови КМУ №309 від 27.03.2019 року

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Кіровоградська область, Голованівський район,                   с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок: з 08.00 до 17.15                                                                                              Вівторок: з 08.00 до 17.15                                                                                     Середа: з 08.00 до 17.15

Четвер: з 08.00 до 17.15

П'ятниця: з 08.00 до 16.00                                   Перерва на обід: з 12.00 до 13.00                       Вихідні дні:субота,неділя

3

Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон:(097)-67-79-591

адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net

веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ №309 від 27.03.2019 «Про затвердження порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміні- стративної послуги

Особа або дитина з інвалідністю яка потребує забезпечення  реабілітаційними послугами

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

1.Заява про направлення до реабілітаційної установи (далі - заява) за формою, затвердженою Мінсоцполітики.;

2. паспорт громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу одного з батьків дитини, супроводжуючої особи або її законного представника;

3.свідоцтво про народження дитини або паспорта громадянина України, що посвідчує особу дитини;

4.індивідуальна програма реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;

5.виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого за формою, затвердженою МОЗ;

6.документ, який підтверджує статус дитини-сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування (для дитини-сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування);

7.номер облікової картки платника податків дитини, одного з її батьків (законного представника)

8

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особою або законним представником

9

Платність

надання

адміністративної

послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 30 днів з моменту звернення

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

Неповний перелік документів                                          

12

Результат надання адміністративної послуги

 

 

 

 

 

      «ЗАТВЕРДЖЕНО»             рішенням виконавчого комітету     від 30 травня 2023 №43

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для соціального захисту осіб з інвалідністю, реабілітація дітей з інвалідністю відповідно до постанови КМУ №309 від 27.03.2019 року

(назва адміністративної послуги)

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

№п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

Прийом і перевірка  заяви, відповідності вхідного пакета документів для соціального захисту осіб з інвалідністю, реабілітація дітей з інвалідністю відповідно до постанови КМУ №309 від 27.03.2019

Спеціаліст ЦНАП

В

 

 

 

 

У день звернення

 

 

2

Формування справи заявника

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

3

Передача особової справи заявника для соціального захисту осіб з інвалідністю, реабілітація дітей з інвалідністю відповідно до постанови КМУ №309 від 27.03.2019року до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

4

Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги

спеціаліст Управління соціального захисту населення Голованівської РВА

В

Протягом 30 робочих днів з дня подання заяви

5

Видача результату надання адміністративної послуги

          -

        -

        -

   *Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора