Комплаєнс-підтримка
Комплаєнс-підтримка - це новий дієвий та зручний рівень партнерства бізнесу та держави, покликаний допомогти у прийнятті управлінських рішень та виключити ризики порушення податкового законодавства. Проста та відкрита комунікація з податковою стає доступнішою.
Комплаєнс-менеджер для кожного сумлінного платника це надійний порадник, помічник і професіонал.
Платники податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства самі обирають формат взаємодії з комплаєнс-менеджером:
можливість обговорення питань телефоном.
комплаєнс-менеджер швидко відповість на запити, надані електронною поштою, забезпечуючи ґрунтовні консультації (у п’ятиденний термін і це для найскладніших).
для більш детального обговорення складних податкових питань можна використовувати відеозв?язок, що дозволяє зберігати персоналізований підхід до обговорення податкових ризиків і рекомендацій.
через особистий електронний кабінет можна швидко обмінюватись гігабайтами корисної інформації, отримувати консультації, документи та відповіді на питання в зручному електронному форматі. Уся історія листування зберігатиметься для подальшого перегляду.
Комплаєнс - менеджер протягом робочого дня:
- відповідатиме на запити щодо податкових ризиків, можливих коригувань та інших питань зі сфери податкового законодавства;
- завчасно сповіщатиме про наближення строків декларування та сплати податкових зобов'язань;
- консультуватиме щодо виправлення помилок у звітності, адже помилки завжди можливі. Зокрема, сприятиме упередженню припущення помилок;
- допомагатиме у розробці оптимальних персоналізованих рішень щодо податкового планування;
- надаватиме підтримку у оцінці податкових наслідків кожної господарської операції.