Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів

Дата: 20.01.2025 10:40
Кількість переглядів: 50

 

«Про встановлення розміру  ставок орендної плати за земельні ділянки комунальної власності Перегонівської  сільської  ради».

       Згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою одержання зауважень та пропозицій від суб’єктів господарювання та населення  на офіційному веб-сайті Перегонівської  сільської   ради оприлюднюється проект рішення Перегонівської  сільської  ради «Про встановлення розміру  ставок орендної плати за земельні ділянки комунальної власності Перегонівської  сільської  ради» з аналізом їх регуляторного впливу.

        З текстом проекту рішення та аналізом його регуляторного впливу всі бажаючі можуть ознайомитися  в  приміщенні Перегонівської  сільської ради за адресою: Кіровоградська область, Голованівський  район, с.Перегонівка, вулиця Ятранівська, 25,   а також на сайті  Перегонівської  сільської  ради .

        Зауваження та пропозиції в письмовій формі приймаються протягом місяця з дня оприлюднення проекту рішення за поштовою адресою: 26522 Кіровоградська область, Голованівський район, с.Перегонівка вул.Ятранівська,25 

Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення Перегонівської сільської  ради
«Про встановлення ставок орендної плати за земельні ділянки, що
знаходяться на території Перегонівської сільської територіальної  громади »

Встановлення ставок орендної плати розробляються у зв’язку із коригуванням, уточненням, врегулюванням їх розміру відповідно до чинного законодавства на території Перегонівської сільської  територіальної громади.

Перегонівська сільська  територіальна громада утворена згідно Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» у 2020 році шляхом добровільного об’єднання Перегонівськоїсільської ради з Лебединською , Семидубською та Крутеньківською  сільською радою. Адміністративним центром територіальної громади є с.Перегонівка , де й  розміщений орган місцевого самоврядування. Територіальна громада має єдиний представницький орган – Перегонівська  сільська  рада.

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений відповідно до вимог, що встановлені Земельним кодексом України, Податковим кодексом України, законами України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності», «Про оренду землі», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою приведення у відповідність до функціонального використання земель ставок орендної плати при укладанні договорів оренди землі.

  1. Визначення і аналіз проблеми, яку пропонується вирішити
    шляхом державного регулювання

Плата за землю є важливою умовою підприємницької діяльності. Від досконалості земельних відносин, зокрема розміру орендної плати, залежить зацікавленість суб’єктів у розвитку підприємницької діяльності.

Ставки орендної плати, які на сьогодні застосовуються сільською радою при укладенні договорів оренди землі, затверджені рішенням Перегонівської сільської  ради при надані  в оренду  земельних ділянок . Ефективне використання земельного фонду сільської ради неможливо забезпечити шляхом подальшого застосування цих рішень.

З метою приведення земельних відносин у відповідність до норм чинного законодавства, диференціації ставок в залежності від цільового призначення земельних ділянок, встановлення економічно обґрунтованих, єдиних ставок орендної плати, сприяння розвитку підприємницької діяльності та отримання додаткових надходжень до сільського бюджету від оренди землі пропонується прийняти  рішення сільської ради «Про встановлення ставок орендної плати за земельні ділянки, що знаходяться на території Перегонівської сільської територіальної  громади».

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

так

 

Держава

-

 

Суб’єкти господарювання

так

 

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

так

 

 

  1. Мета та цілі правового регулювання

Метою здійснення регулювання є приведення у відповідність до вимог чинного законодавства ставок орендної плати при укладанні договорів оренди землі.

Ухвалення даного регуляторного акту переслідує декілька цілей:

  • встановлення прозорих та економічно обґрунтованих розмірів орендної плати;
  • впровадження диференційованих підходів до розрахунку орендної плати за землю;
  • забезпечення можливості отримання суб’єктами господарювання інформації, необхідної для придбання права на оренду і умов її використання;
  • збільшення надходжень до сільського бюджету від оренди землі;
  • забезпечення ефективного використання земельного фонду в інтересах територіальної громади.
  1. Визначення альтернативних способів досягнення зазначених цілей та аргументи на користь обраного способу

Державне регулювання визначення розміру плати за землю, що є власністю територіальних громад, покладено на органи місцевого самоврядування Законом України «Про місцеве самоврядування», Земельним кодексом України, Законом України «Про оренду землі», Податковим кодексом України.

Досягнення зазначених цілей неможливо забезпечити за допомогою діючих рішень, так як цими рішеннями застосовувалися ставки орендної плати без урахування змін у діючому законодавстві та у зв’язку з відсутністю в рішенні усіх видів цільового використання земельних ділянок.

Запропонований проект регуляторного акту вважається найбільш прийнятним для всіх зацікавлених осіб, які мають намір отримати в оренду земельну ділянку, чи уже орендують її тривалий час, тому можна вважати, що на цей час альтернативи вирішення зазначеної проблеми немає.

  1. Механізм та заходи розв’язання проблеми

Для розв’язання проблеми, зазначеної в розділі 1 цього аналізу, пропонується на сесії міської ради прийняти рішення «Про встановлення ставок орендної плати за земельні ділянки, що знаходяться на території Перегонівської сільської територіальної громади».

Основним принципом даного проекту рішення є дотримання прав та законних інтересів суб’єктів господарювання.

Даним рішенням пропонується встановити економічно обґрунтовані, справедливі, диференційовані ставки орендної плати в залежності від функціонального призначення земельної ділянки та підготувати і забезпечити укладання додаткових угод з орендарями на зміну умов діючих договорів оренди землі в частині плати за оренду землі.

Запропонований механізм дії даного проекту регуляторного акту відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, прозорості, передбачуваності.

  1. Обгрунтування можливостей досягнення цілей у разі
    запропонованого регуляторного акту

Можливість досягнення цілей, передбачених у розділі 2 цього аналізу, у разі прийняття рішення «Про встановлення ставок орендної плати за земельні ділянки, що знаходяться на території Перегонівської сільської територіальної громади» є цілком реальною.

Даний акт мотивує суб’єктів господарювання виконувати встановлені вимоги через такі мотиви, як:

  • відповідність положень даного регуляторного акту нормам чинного законодавства:
  • простота положень акту;
  • простота виконання вимог, встановлених актом;
  • чітке врегулювання прав і обов’язків, на яких розповсюджується даний акт.
  1. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого
    регуляторного акту

З прийняттям даного регуляторного акту вигоди одержать: органи місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання та територіальна громада.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

 

 

Показник

Великі

Серед ні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

1

3

15

107

125

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0,8

2,6

12

85,6

100

 

 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

  1. Створення рівних умов конкуренції.
  2. Прозорість і гласність у

Процедура розробки регуляторного акту

 

 

процесі формування розміру орендної плати 3. Наповнення місцевого

бюджету

 

Суб’єкти господарювання

  1. Стимулювання розвитку підприємництва.
  2. Рівні умови конкуренції та визначеність відносно розміру орендної плати за землю.

Витрати, пов’язані з оформленням орендних відносин.

Територіальна громада

  1. Збільшення витрат на соціальну сферу.
  2. Створення нових робочих місць.

Немає

 

  1. Обгрунтування строку дії запропонованого
    регуляторного акту

Строк дії запропонованого регуляторного акту необмежений. У разі внесення змін до чинного законодавства, які можуть вплинути на дію даного регуляторного акту, до нього в установленому порядку будуть вноситись відповідні зміни.

  1. Визначення показників результативності регуляторного акту

Показники надходжень від орендної плати у 2021 - 2024роках

 

 

( тис. грн.)

Показники результативності

Показники на

2021 рік

Показники на

2022 рік

Показники на  2023 рік

Показники  на 2024 рік

Прогнозовані показники  на 2025 рік

Орендна плата з юридичних осіб

4594,1

4432,64

5164,55

6446,72

6200,00

Орендна плата з фізичних осіб

666,83

633,1

861,68

896,940

900,00

Разом:

5260,93

5065,74

6026,23

7343,66

7100,00

 

  1. Визначення заходів, за допомогою яких буде
    здійснюватись відстеження результативності регуляторного
    акту в разі його прийняття

Для визначення результативності регуляторного акту будуть використовуватись статистичні дані. Відстеження буде здійснюватися шляхом аналізу обсягу надходження коштів до місцевого бюджету та кількістю укладених договорів оренди землі.

Строки проведення відстеження:

- базове відстеження буде проводитися після набуття чинності регуляторним актом, з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта;

- повторне відстеження буде проводитися через рік з дня набрання чинності регуляторного акту, але не пізніше, ніж через два роки, з метою оцінки ступеня досягнення актом визначених цілей, тобто встановлення ставок земельного податку, відповідно до вимог Податкового кодексу України.

Відстеження результативності цього регуляторного акту здійснюватиметься статистичним методом.

Сільський  голова                            

                                                                                                                                    Володимир КОЗАК

 

 

 

Фото без опису

 

 

ПЕРЕГОНІВСЬКА   СІЛЬСЬКА  РАДА

ГОЛОВАНІВСЬКИЙ РАЙОН КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ

 

СЕСІЯ  ПЕРЕГОНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ВОСЬМОГО  СКЛИКАННЯ

 

ПРОЕКТ  Р  І Ш Е Н Н Я

с.Перегонівка

 

Про затвердження ставок орендної плати

за землю комунальної власності

Перегонівської сільської територіальної громади

 

З метою збільшення надходжень до міського бюджету, створення єдиних організаційно-правових та економічних засад визначення розмірів орендної плати за землю комунальної власності Перегонівської сільської ради, що надається в користування Перегонівською сільською радою, керуючись статтями 123, 124 Земельного кодексу України, ст. 288 Податкового кодексу України, Законом України «Про оренду землі» та п. 34 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Перегонівська сільська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити ставки орендної плати за землю комунальної власності  Перегонівської сільської ради згідно з додатком до рішення.

2. Перегонівській сільській раді керуватися цим рішенням при наданні в користування (оренду) земель комунальної власності.

3. Ставки орендної плати, затверджені цим рішенням також застосовуються при укладанні договорів суперфіцію та емфітевзису на земельні ділянки комунальної власності Перегонівської сільської ради для визначення ставок плати по таких договорах.

4. Визначити, що

4.1. платниками орендної плати за землю є землекористувачі (орендарі) земельних ділянок  комунальної власності на умовах оренди (пп. 269.1.2  п. 269.1 ст. 269 Податкового кодексу України).

4.2. Об’єкти оподаткування орендною платою - земельні ділянки комунальної власності, надані в користування на умовах оренди (пп 270.1.2 п. 270.1 ст. 270 Податкового кодексу України).

4.3. Базою оподаткування є:

4.3.1. нормативна грошова оцінка земельної ділянки з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;

4.3. Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк та порядок сплати, порядок подання звітності  про обчислення і сплату визначається відповідно до вимог статей 285-287 Податкового Кодексу України (п. 288.7 ст. 288  Податкового кодексу України).

5. Секретарю Перегонівіської сільської ради забезпечити оприлюднення та розмістити на сайті Перегонівської сільської ради в десятиденний строк після його прийняття.

6. Це рішення набирає чинності з наступного дня після його оприлюднення, що передбачене пунктом 5 цього рішення.

7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну з питань земельних відносин, архітектури, містобудування та регуляторної політики  та постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської діяльності і етики, протидії та запобігання корупції Перегонівської сільської ради.

 

Сільський голова                                               Володимир КОЗАК

 

Додаток до проекту рішення

 Перегонівської сільської ради

 

 

Ставки орендної плати за землю комунальної власності  Перегонівської  сільської територіальної громади

 

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

код КАТОТТГ

назва

UA35020150000027557

Перегонівська  сільська рада

UA35020150010014511

С.Перегонівка

UA35020150060082726

С.Пелонисте

UA35020150100057107

С.Лісне

UA35020150070068960

С. Семидуби

UA35020150020046874

С.Давидівка

UA35020150040022316

С.Лебединка

UA35020150080027483

С. Табанове

UA35020150090090217

С. Тернове

UA35020150050075301

С.Лещівка

UA35020150030043477

С.Крутеньке

Вид цільового призначення земель

Ставки орендної плати (відсотків нормативної грошової оцінки)

код

найменування

за земельні ділянки (незалежно від місце-знаходження)

для юридичних осіб, фізичних сосіб - підприємців

для фізичних осіб

1

2

3

4

01

Земельні ділянки сільськогосподарського призначення

 

 

01.01

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва

12 %

12 %

01.02

Для ведення фермерського господарства

12%

12%

01.03

Для ведення особистого селянського господарства

4%

4%

01.04

Для ведення підсобного сільського господарства

4%

4%

01.05

Для індивідуального садівництва

4%

4%

01.06

Для колективного садівництва

4 %

4 %

01.07

Для городництва

4%

4%

01.08

Для сінокосіння і випасання худоби

6%

6%

01.09

Для дослідних і навчальних цілей

3%

3%

01.10

Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства

3%

3%

01.11

Для надання послуг у сільському господарстві

5%

5%

01.12

Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції

12%

12%

01.13

Для іншого сільськогосподарського призначення

12%

12%

01.14

Для цілей підрозділів 01.01 - 01.13, 01.15 - 01.19 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3%

3%

01.15

Земельні ділянки запасу під сільськогосподарськими будівлями і дворами

12%

12%

01.16

Земельні ділянки під полезахисними лісовими смугами

3%

3%

01.17

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянами чи юридичними особами)

12%

12%

01.18

Земельні ділянки загального користування, які використовуються як польові дороги, прогони

4%

4%

01.19

Земельні ділянки під громадськими сіножатями та громадськими пасовищами

3%

3%

02

Земельні ділянки житлової забудови

 

 

02.01

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)

3%

3%

02.02

Для колективного житлового будівництва

3%

3%

02.03

Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку

3%

3%

02.04

Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання

3%

3%

02.05

Для будівництва індивідуальних гаражів

3%

3%

02.06

Для колективного гаражного будівництва

3%

3%

02.07

Для іншої житлової забудови

3%

3%

02.08

Для цілей підрозділів 02.01-02.07, 02.09-02.12 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3%

3%

02.09

Для будівництва і обслуговування паркінгів та автостоянок на землях житлової та громадської забудови

6%

6%

02.10

Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури

12%

12%

02.11

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

12%

12%

02.12

Земельні ділянки загального користування, які використовуються як внутрішньоквартальні проїзди, пішохідні зони

3%

3%

03

Земельні ділянки громадської забудови

 

 

03.01

Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та органів місцевого самоврядування

3%

3%

03.02

Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти

3%

3%

03.03

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги

3%

3%

03.04

Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій

3%

3%

03.05

Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування

3%

3%

03.06

Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів

3%

3%

03.07

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі

7%

7%

03.08

Для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування

7%

70%

03.09

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

12%

12%

03.10

Для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компаній, які займаються підприємницькою діяльністю, пов’язаною з отриманням прибутку

12%

12%

03.11

Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки

3%

3%

03.12

Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування

3%

3%

03.13

Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування

10%

10%

03.14

Для розміщення та постійної діяльності органів і підрозділів ДСНС

3%

3%

03.15

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови

6%

6%

03.16

Для цілей підрозділів 03.01-03.15, 03.17-03.20 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3%

3%

03.17

Для розміщення та експлуатації закладів з обслуговування відвідувачів об’єктів рекреаційного призначення

3%

3%

03.18

Для розміщення та експлуатації установ/місць виконання покарань

3%

3%

03.19

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

3%

3%

03.20

Земельні ділянки загального користування, які використовуються як внутрішньоквартальні проїзди, пішохідні зони

3%

3%

04

Земельні ділянки природно-заповідного фонду

 

 

04.01

Для збереження та використання біосферних заповідників

3%

3%

04.02

Для збереження та використання природних заповідників

3%

3%

04.03

Для збереження та використання національних природних парків

3%

3%

04.04

Для збереження та використання ботанічних садів

3%

3%

04.05

Для збереження та використання зоологічних парків

3%

3%

04.06

Для збереження та використання дендрологічних парків

3%

3%

04.07

Для збереження та використання парків-пам’яток садово-паркового мистецтва

3%

3%

04.08

Для збереження та використання заказників

3%

3%

04.09

Для збереження та використання заповідних урочищ

3%

3%

04.10

Для збереження та використання пам’яток природи

3%

3%

04.11

Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків

3%

3%

05

Земельні ділянки  іншого природоохоронного призначення

 

 

05.01

Земельні ділянки іншого природоохоронного призначення (земельні ділянки, в межах яких є природні об`єкти, що мають особливу наукову цінність, та які надаються для збереження і використання цих об`єктів, проведення наукових досліджень, освітньої та виховної роботи)

3%

3%

05.02

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

3%

3%

06

Земельні ділянки оздоровчого призначення

 

 

06.01

Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів

3%

3%

06.02

Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів

3%

3%

06.03

Для інших оздоровчих цілей

3%

3%

06.04

Для цілей підрозділів 06.01-06.03, 06.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3%

3%

06.05

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

3%

3%

07

Земельні ділянки  рекреаційного призначення

 

 

07.01

Для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення

3%

3%

07.02

Для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту

3%

3%

07.03

Для індивідуального дачного будівництва

5%

5%

07.04

Для колективного дачного будівництва

5%

5%

07.05

Для цілей підрозділів 07.01-07.04, 07.06-07.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3%

3%

07.06

Для збереження, використання та відтворення зелених зон і зелених насаджень

3%

3%

07.07

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

3%

3%

07.08

Земельні ділянки загального користування, які використовуються як зелені насадження загального користування

3%

3%

07.09

Земельні ділянки загального користування відведені під місця поховання

3%

3%

08

Земельні ділянки  історико-культурного призначення

 

 

08.01

Для забезпечення охорони об’єктів культурної спадщини

3%

3%

08.02

Для розміщення та обслуговування музейних закладів

3%

3%

08.03

Для іншого історико-культурного призначення

3%

3%

08.04

Для цілей підрозділів 08.01-08.03, 08.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3%

3%

08.05

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

3%

3%

09

Земельні ділянки лісогосподарського призначення

 

 

09.01

Для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг

5%

5%

09.02

Для іншого лісогосподарського призначення

5%

5%

09.03

Для цілей підрозділів 09.01-09.02, 09.04-09.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

5%

5%

09.04

Для розміщення господарських дворів лісогосподарських підприємств, установ, організацій та будівель лісомисливського господарства

12%

12%

09.05

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

5%

5%

10

Земельні ділянки  водного фонду

 

 

10.01

Для експлуатації та догляду за водними об’єктами

4%

4%

10.02

Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами

3%

3%

10.03

Для експлуатації та догляду за смугами відведення

3%

3%

10.04

Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами

6%

6%

10.05

Для догляду за береговими смугами водних шляхів

3%

3%

10.06

Для сінокосіння

3%

3%

10.07

Для рибогосподарських потреб

9%

9%

10.08

Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей

3%

3%

10.09

Для проведення науково-дослідних робіт

3%

3%

10.10

Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд

3%

3%

10.11

Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів

10%

10%

10.12

Для цілей підрозділів 10.01-10.11, 10.13-10.16 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3%

3%

10.13

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

3%

3%

10.14

Водні об’єкти загального користування

3%

3%

10.15

Земельні ділянки під пляжами

3%

3%

10.16

Земельні ділянки під громадськими сіножатями

3%

3%

11

Земельні ділянки  промисловості

 

 

11.01

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами

6%

6%

11.02

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості

6%

6%

11.03

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств

6%

6%

11.04

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води)

6%

6%

11.05

Для цілей підрозділів 11.01-11.04, 11.06-11.08 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

6%

6%

11.06

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

6%

6%

11.07

Земельні ділянки загального користування, які використовуються як зелені насадження спеціального призначення

3%

3%

11.08

Земельні ділянки загального користування, відведенні для цілей поводження з відходами

8%

8%

12

Земельні ділянки транспорту

 

 

12.01

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту

5%

5%

12.02

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту

-

-

12.03

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорт

-

-

12.04

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства

7%

7%

12.05

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту

12%

12%

12.06

Для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту

5%

5%

12.07

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту

3%

3%

12.08

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій

5%

5%

12.09

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту

5%

5%

12.10

Для цілей підрозділів 12.01-12.09, 12.11-12.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

3%

3%

12.11

Для розміщення та експлуатації об’єктів дорожнього сервісу

10%

10%

12.12

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

10%

10%

12.13

Земельні ділянки загального користування, які використовуються як вулиці, майдани, проїзди, дороги, набережні

5%

5%

13

Земельні ділянки  зв`язку

 

 

13.01

Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій

12%

12%

13.02

Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об’єктів поштового зв’язку

12%

12%

13.03

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку

12%

12%

13.04

Для цілей підрозділів 13.01-13.03, 13.05-13.06 та для збереження і використання земель природно-заповідного фонду

3%

3%

13.05

Для розміщення та постійної діяльності Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України

3%

3%

13.06

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

12%

12%

14

Земельні ділянки  енергетики

 

 

14.01

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій

6%

6%

14.02

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної енергії

6%

6%

14.03

Для цілей підрозділів 14.01-14.02, 14.04-14.06 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду

5%

5%

14.04

Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам)

5%

5%

14.05

Земельні ділянки загального користування, які використовуються як зелені насадження спеціального призначення

3%

3%

14.06

Земельні ділянки загального користування, відведені для цілей поводження з відходами

6%

6%

 

    Зазначені ставки встановлюються  в договорах  оренди, що укладаються  в  2026 році

    Ставка орендна може змінюватись на підставі пункту 11 підрозділу 6, розділу Податкового кодексу України, а саме: тимчасово, до 1 січня 2035 року, установити, що в частині плати за землю за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, що використовуються в рамках реалізації інвестиційних проектів із значними інвестиціями (крім інвестиційних проектів у сферах добування з метою подальшої переробки та/або збагачення корисних копалин) відповідно до Закону України «Про державну підтримку інвестиційних проектів із значними інвестиціями в Україні», можуть встановлювати ставки земельного податку та орендну плату за землі державної та комунальної власності в розмірі, меншому ніж розмір земельного податку, встановлений рішенням відповідного органу місцевого самоврядування для певної категорії земель, що сплачується на відповідній території.

 

Сільський голова                                                                                        Володимир КОЗАК

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора