A A A K K K
для людей із порушенням зору
Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Анкетування ВПО: 5,2 тис. переселенців мають потребу у працевлаштуванні

Дата: 20.10.2022 15:29
Кількість переглядів: 102

За результатами анкетування внутрішньо переміщених осіб, які переїхали на Кіровоградщину, 5,2 тис. осіб шукають роботу, у тому числі тимчасову або за сумісництвом.

Анкетування проводиться фахівцями центрів зайнятості та філій Кіровоградського обласного центру зайнятості задля вивчення потреб внутрішньо переміщених осіб у працевлаштуванні. Загальна кількість опитаних  на сьогодні  становить майже 33 тис. осіб.

Чимала частка із цих громадян, а це 8,8 тис. осіб, роботу не шукають, адже вони перебувають у трудових відносинах з роботодавцем або планують повертатися на постійне місце проживання.

Загалом з початку оголошення воєнного стану до центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості області з метою пошуку роботи звернулося майже  3,5 тис. осіб, кожен шостий – працевлаштований.

Тож, якщо ви маєте намір знайти роботу, перебуваєте у її пошуку або ж бажаєте отримати консультацію з питань, що стосуються сфери зайнятості, звертайтеся на «гарячу лінію» Кіровоградського обласного центру зайнятості:

  • з питань працевлаштування, постановки та перебування на обліку +380665818784 (0522) 32 17 68 або (0522) 32 28 41;
  • з питань виплати допомоги по безробіттю +380689001132 +380934787082 (0522) 32 14 45;
  • із загальних питань роботи центрів зайнятості та їх діяльності +380934787081 (0522) 24 55 75..

Ми є в Telegram https://t.me/DCZWorkNowBbot

Ви переїхали на Кіровоградщину з територій, де проходять активні бойові дії, маєте намір знайти роботу, а трудові відносини з попереднім роботодавцем не розірвані? Державна служба зайнятості вам у цьому допоможе. Звертайтеся до найближчого центру зайнятості чи філії обласного центру зайнятості за місцем вашого перебування.

 

         Кіровоградський обласний центр зайнятості

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора