Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Видача витягу з державного реєстру про реєстрацію місця проживання

Дата: 11.09.2024 11:44
Кількість переглядів: 10

                                                                               «ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням виконавчого комітету

від 30 травня 2023 року №43

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача витягу з державного реєстру про реєстрацію місця проживання

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Кіровоградська область, Голованівський район,                   с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок: з 08.00 до 17.15                                                                                             Вівторок: з 08.00 до 17.15                                                                                    Середа: з 08.00 до 17.15

Четвер: з 08.00 до 17.15

П'ятниця: з 08.00 до 16.00                                   Перерва на обід: з 12.00 до 13.00                       Вихідні дні:субота,неділя

3

Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон:(097)-67-79-591

адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net

веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України,  кодекси

Кодекс України про адміністративні  правопорушення, Сімейний кодекс України.

Закони України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»,  «Про адміністративні послуги», «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», «Про електронні комунікації», «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», «Про електронні довірчі послуги», «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства», «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України від 07  лютого 2022 року № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад», 24 грудня 2019 року № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення проекту перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”», 18 серпня 2021 року № 911 «Про затвердження Порядку формування та перевірки е-паспорта і е-паспорта для виїзду за кордон, їх електронних копій», 04 грудня 2019 року № 1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг», 23 вересня 2020 року № 911 «Про реалізацію експериментального проекту щодо застосування відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у свідоцтві про народження, та інформації про зареєстроване місце проживання, що є у володінні та розпорядженні Державної міграційної служби»,  Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами)

Умови отримання адміністративної послуги

6

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

Звернення особи, яка декларує/реєструє місце проживання (перебування), або її законного представника, власника (співвласників) житла, законного представника особи або власника (співвласника) житла, уповноваженої особи житла, іпотекодержателя або довірчого власника

Для посвідчення особи суб’єкта звернення під час особистого відвідування органу реєстрації пред’являється паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні. У разі звернення законним представником, додатково подається документ, що посвідчує його особу та підтверджує повноваження. У разі звернення за отриманням витягу власником житла, додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло

7

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюються на  відповідну адміністративно -територіальну одиницю.

8

Платність

надання

адміністративної

послуги

Адміністративна послуга є  безоплатною.

9

Строк надання адміністративної послуги

У день безпосереднього звернення особи чи в день подання особою або її представником документів, в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг.

10

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

Адміністратор ЦНАП відмовляє у видачі витягу з Реєстру територіальної громади у разі, коли:

особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості;

   у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні дані або подані документи є недійсними, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився;

   звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів

11

Результат надання адміністративної послуги

Витяг з Реєстру територіальної громади в паперовому вигляді

12

Способи отримання відповіді (результату)

Витяг у паперовій формі видається адміністратором ЦНАП.

У випадках звернення через Портал Дія витяг в електронній формі формується засобами Порталу Дія, зокрема мобільного додатка Порталу Дія, у довільній формі, придатній для сприйняття його змісту

13

Примітка

Витяг містить інформацію про прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), адресу та дату задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування),вид витягу, дату формування витягу, номер витягу, найменування органу реєстрації, підставу для формування витягу, дату звернення за витягом, відомості про суб’єкта запиту.

За зверненням особи, законного представника витяг з Реєстру територіальної громади також може містити інформацію про попередні періоди задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи в адміністративно-територіальній одиниці за місцем звернення особи.

 

 

 

 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням виконавчого комітету

          від 30 травня 2023 №43

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Видача витягу з державного реєстру про реєстрацію місця проживання особи

(назва адміністративної послуги)

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

№п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративних послуг

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію,рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

Прийом і перевірка заяви про  реєстрацію місця проживання особи, документів, необхідних для її отримання.

Адміністратор   

В

 

 

 

 

 

 

 

У день                    звернення

2

Формування справи надання адміністративної послуги, занесення даних до журналу реєстрації документів

Адміністратор  

В

3

Сканування наданих заявником документів

Адміністратор  

В

4

Опрацювання заяви, а також документів, необхідних для надання адміністративної послуги, оформлення результату надання адміністративної послуги, або  прийняття рішення про відмову

Адміністратор

В

5

Повідомлення про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення.                                         Отримання заявником витягу з державного реєстру.

Адміністратор   

В

Загальна кількість днів надання послуги -

1 роб. дн. (у день звернен-ня)

Загальна кількість днів (передбачена законом)

1 роб. дн. (у день звернен-ня)

   *Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує                                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора