Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків,перейменування вулиць(проспектів,бульварів,площ,провулків,кварталів тощо),населених пунктів,адміністративно-терииторіальних одиниць,зміни в адміністративно-територіально
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
рішенням виконавчого комітету
від 30 травня 2023 року №43
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків,перейменування вулиць(проспектів,бульварів,площ,провулків,кварталів тощо),населених пунктів,адміністративно-терииторіальних одиниць,зміни в адміністративно-територіальному устрої
Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування |
Кіровоградська область, Голованівський район, с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок: з 08.00 до 17.15 Вівторок: з 08.00 до 17.15 Середа: з 08.00 до 17.15 Четвер: з 08.00 до 17.15 П'ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 12.00 до 13.00 Вихідні дні:субота,неділя |
3 |
Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт |
Телефон:(097)-67-79-591 адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України, кодекси |
Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2022 №265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
1.Заява; 2.Паспорт громадянина України. У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються: - документ, що посвідчує особу представника; - документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини — батьками (усиновлювачами). |
7 |
Платність надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга є безоплатною. |
8 |
Строк надання адміністративної послуги |
У день безпосереднього звернення особи. |
9 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
- особа не подала необхідних документів або інформації; - у поданих документів містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними; - звернулася особа, яка не досягла 14 років; Рішення про відмову у внесення назви вулиці приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику. |
10 |
Результат надання адміністративної послуги |
Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо ), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно- територіальному устрої. |
11 |
Способи отримання відповіді (результату) |
В день звернення. |
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням виконавчого комітету від 30 травня 2023 №43
|
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків,перейменування вулиць(проспектів,бульварів,площ,провулків,кварталів тощо),населених пунктів,адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої
(назва адміністративної послуги)
Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради
№п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
1 |
Прийом документів, що подаються заявником або його законним представником для внесення до паспорта відомостей про зміну нумерації будинків, перейменувань вулиць, населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої |
Адміністратор |
В |
У день звернення
Строк не має перевищувати 1 робочого дня |
2 |
Прийняття заяви про внесення зміни назви вулиці та відповідних документів |
Адміністратор |
В |
|
3 |
Розгляд заяви та документів, необхідних для її проведення та у разі необхідності прийняття рішення про відмову |
Адміністратор |
В |
|
4 |
Внесення відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць до паспорта громадянина України (у формі книжечки) Для громадян за паспортом у формі картки – видача витягу з державного реєстру |
Адміністратор |
В |
|
5 |
Внесення інформації в реєстр територіальної громади |
Адміністратор |
В |
У день звернення
|
6 |
Видача документів з внесеними змінами |
Адміністратор |
В |
|
Загальна кількість днів надання послуги |
1 роб. дн. (у день звернення) |
*Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.