Прийом документів для встановлення статусу «інвалід війни»
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
рішенням виконавчого комітету
від 30 травня 2023 року №43
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для встановлення статусу «інвалід війни»
Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування |
Кіровоградська область, Голованівський район, с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок: з 08.00 до 17.15 Вівторок: з 08.00 до 17.15 Середа: з 08.00 до 17.15 Четвер: з 08.00 до 17.15 П'ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 12.00 до 13.00 Вихідні дні:субота,неділя |
3 |
Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт |
Телефон:(097)-67-79-591 адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.1994 № 302 «Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни»; постанова Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 685 «Про затвердження Порядку надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпечення її проведеня» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для одержання адміні- стративної послуги |
Настання інвалідності внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час захисту Батьківщини, під час безпосередньої участі в антитерористичній операції та за інших підстав |
7 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява; 2.копія паспорта громадянина України; 3.фотокартка; 4.довідка медико-соціальної експертної комісії про групу та причину інвалідності. |
8 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подається особисто |
9 |
Платність надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 30 днів |
11 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
Подання документів не в повному обсязі
|
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Особисто |
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням виконавчого комітету від 30 травня 2023 №43
|
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для встановлення статусу «інвалід війни»
(назва адміністративної послуги)
№п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
1 |
Прийом і перевірка заяви, перевірка відповідності вхідного пакета документів для встановлення статусу «інвалід війни» |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення
|
2 |
Формування справи заявника |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
3 |
Передача особової справи заявника для встановлення статусу «інвалід війни» до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
4 |
Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги |
Спеціаліст Управління соціального захисту населення |
В |
Протягом 5 робочих днів з дня подання заяви |
5 |
Видача результату надання адміністративної послуги |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення |
*Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.