Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Прийом документів для встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї

Дата: 11.09.2024 13:26
Кількість переглядів: 10

                                                                               «ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням виконавчого комітету

від 30 травня 2023 року №43

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Кіровоградська область, Голованівський район,                   с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок: з 08.00 до 17.15                                                                                             Вівторок: з 08.00 до 17.15                                                                                     Середа: з 08.00 до 17.15

Четвер: з 08.00 до 17.15

П'ятниця: з 08.00 до 16.00                                   Перерва на обід: з 12.00 до 13.00                       Вихідні дні:субота,неділя

3

Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон:(097)-67-79-591

адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net

веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закони України «Про охорону дитинства»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 № 209 «Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміні- стративної послуги

Сім’я, в якій подружжя (чоловік та жінка) перебуває у зареєстрованому шлюбі, разом проживає та виховує трьох і більше дітей, у тому числі кожного з подружжя, або один батько (одна мати), який (яка) проживає разом з трьома і більше дітьми та самостійно їх виховує

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

1.Заява одного з батьків для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї,

2.одна фотокартка (кольорова або чорно-біла) розміром 30 × 40 міліметрів;

3.у разі народження дитини або навчання особи віком від 18 до 23 років за денною формою навчання за межами України - копія свідоцтва про народження дитини або довідки із закладу освіти;

4.у разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу – документи, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу;                          5.копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою);                                          6.копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв’язку з усиновленням);

7.у разі продовження строку дії посвідчення, якщо дитина навчається за денною формою навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, – довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки (інформація підтверджується заявником кожного семестру, до закінчення закладу освіти, але не довше ніж до досягнення особою 23 років);

8.свідоцтва про народження дітей;

9.свідоцтво про шлюб (не стосується батьків, які не перебувають у шлюбі);

10. паспорта громадянина України кожного з батьків.

8

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто батьками

9

Платність

надання

адміністративної

послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 днів

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

-Сім’я перебуває у незареєстрованому шлюбі;

-подання документів не в повному обсязі;

-відсутність підстав для подовження дії посвідчень батьків та дітей з багатодітних сімей

12

Результат надання адміністративної послуги

Особисто                                                                          

 

 

 

 

      «ЗАТВЕРДЖЕНО»             рішенням виконавчого комітету     від 30 травня 2023 №43

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для всановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї

(назва адміністративної послуги)

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

№п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

Прийом і перевірка  заяви, перевірка відповідності вхідного пакета документів для встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї

Спеціаліст ЦНАП

В

 

 

 

 

У день звернення

 

 

2

Формування справи заявника

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

3

Передача особової справи заявника на встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї  до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

4

Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги

Спеціаліст Управління соціального захисту населення

В

Протягом 5 робочих днів з дня подання заяви

5

Видача результату надання адміністративної послуги

Спеціаліст ЦНАП

В

У день звернення

   *Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора