Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Прийом документів для встановлення статусу «учасник війни»

Дата: 11.09.2024 13:27
Кількість переглядів: 12

                                                                               «ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням виконавчого комітету

від 30 травня 2023 року №43

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для встановлення статусу «учасник війни»

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Кіровоградська область, Голованівський район,                   с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок: з 08.00 до 17.15                                                                                             Вівторок: з 08.00 до 17.15                                                                                     Середа: з 08.00 до 17.15

Четвер: з 08.00 до 17.15

П'ятниця: з 08.00 до 16.00                                   Перерва на обід: з 12.00 до 13.00                       Вихідні дні:субота,неділя

3

Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон:(097)-67-79-591

адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net

веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.1994 № 302 «Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни»;

постанова Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 413 «Про затвердження порядку надання та позбавлення статусу учасника бойових дій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та

територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони,

відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміні- стративної послуги

1. Участь особи у період до 23 лютого 2018 року включно у складі добровольчих формувань, що були утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, брали безпосередню участь в

антитерористичній операції, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення не менше 30

календарних днів, у тому числі за сукупністю днів перебування в районах її проведення, у взаємодії із Збройними Силами України,Міністерством внутрішніх справ України, Національною поліцією,

Національною гвардією України, Службою безпеки України татіншими утвореними відповідно до законів України військовими

формуваннями та правоохоронними органами;

2.участь працівника підприємства, установи, організації, який у порядку, встановленому законодавством, залучався та брав безпосередню участь в антитерористичних операціях

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

1. Заява,

2. фотокартка (кольорова) 3х4 см,

3. копія паспорта громадянина України,

4. довідка органів, які згідно із Законом України “Про боротьбу з тероризмом” визначені суб’єктами, які безпосередньо здійснюють боротьбу з тероризмом, про період безпосередньоговиконання особою бойових завдань в районах проведення

антитерористичної операції у взаємодії із ЗСУ, МВС,Національною поліцією, Національною гвардією, СБУ та іншими утвореними відповідно до законів України військовими

формуваннями,

5. витяг з наказу Антитерористичного центру при СБУ про залучення особи до проведення антитерористичної операції,

6. у разі відсутності документів, зазначених у 4 та 5 пунктах,подаються (лише для осіб, які у період до 23 лютого 2018 року брали участь в антитерористичній операції у складі добровольчих

формувань):

1) для осіб, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції:

- засвідчені нотаріально свідчення (заяви) не менше ніж трьох свідків про період безпосередньої участі особи у виконанні завдань в районах проведення антитерористичної операції (оригінали);

- копії посвідчень свідків (учасники бойових дій та/або особи з інвалідністю внаслідок війни) та довідок про їх участь в антитерористичній операції за період, про який вони свідчать.

2) для осіб, які отримали поранення, контузії, каліцтва:

- засвідчені нотаріально свідчення (заяви) не менше ніж двох свідків про період безпосередньої участі такої особи у виконанні завдань в районах проведення антитерористичної операції

(оригінали);

- копії посвідчень свідків (учасника бойових дій та/або особи з інвалідністю внаслідок війни) та довідок про їх участь в антитерористичній операції за період, про який вониранення, контузії, каліцтва під час безпосереднього залучення до виконання завдань антитерористичної операції,

7. особи, яким було надано статус особи з інвалідністю внаслідок війни.

8

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Особисто або уповноваженою особою

9

Платність

надання

адміністративної

послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 30 днів

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

-Відсутність правових підстав для надання статусу учасника бойових дій,

-відсутність документів, що містять достатні докази

безпосередньої участі особи у виконанні завдань в районах проведення антитерористичної операції,

-виявлення факту подання недостовірної інформації про участь в антитерористичній операції або подання недостовірних даних про особу,

-виявлення факту підробки поданих документів,

-наявність обвинувального вироку суду, який набрав законної сили, за вчинення особою умисного тяжкого або особливо тяжкого злочину в період участі в антитерористичній операції

12

Результат надання адміністративної послуги

Особисто, видача посвідчення                                                                        

 

 

 

 

      «ЗАТВЕРДЖЕНО»             рішенням виконавчого комітету     від 30 травня 2023 №43

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для встановлення статусу «учасник війни»

(назва адміністративної послуги)

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

№п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

Прийом і перевірка  заяви, перевірка відповідності вхідного пакета документів для встановлення статусу «учасник війни»

Спеціаліст ЦНАП

В

 

 

 

 

У день звернення

 

 

2

Формування справи заявника

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

3

Передача особової справи заявника для встановлення статусу «інвалід війни» до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

4

Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги

Спеціаліст Управління соціального захисту населення

В

Протягом 15-20 робочих днів з дня подання заяви

5

Видача результату надання адміністративної послуги

Спеціаліст ЦНАП

В

У день звернення

   *Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора