Прийом документів для надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
рішенням виконавчого комітету
від 30 травня 2023 року №43
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами
Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування |
Кіровоградська область, Голованівський район, с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок: з 08.00 до 17.15 Вівторок: з 08.00 до 17.15 Середа: з 08.00 до 17.15 Четвер: з 08.00 до 17.15 П'ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 12.00 до 13.00 Вихідні дні:субота,неділя |
3 |
Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт |
Телефон:(097)-67-79-591 адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 79 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для одержання адміні- стративної послуги |
Потреба у постійному сторонньому догляді |
7 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
1.Заява, 2.копія паспорт гомадянина України, 3.копія картки платника податків, 4.копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу), 5.висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я щодо необхідності постійного стороннього догляду, 6.внесення відомостей про батька дитини (на яку призначається надбавка на догляд) до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або копія виданого компетентним органом іноземної держави документа про народження, в якому відсутні відомості про батька, легалізованого в установленому законодавством порядку, якщо така особа не перебуває (не перебувала) на обліку в органах соціального захисту населення як отримувач допомоги на дітей одиноким матерям, 7.копія рішення суду про позбавлення батьківських прав або копія свідоцтва про смерть батька дитини (рішення суду про оголошення батька померлим / рішення суду про визнання батька безвісно відсутнім чи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт внесення до зазначеного Реєстру інформації про те, що особа зникла безвісти, або інформація з Єдиного реєстру осіб, 8. копія рішення суду про встановлення батьківства (крім випадку, коли відомості про батька зазначено у свідоцтві про народження дитини), 9.копія рішення суду про позбавлення батьківських прав (крім випадку, коли реєстрацію дитини проведено відповідно до частини другої статті 135 Сімейного кодексу України), 10.довідка про потребу дитини (дитини з інвалідністю) у домашньому догляді за формою, затвердженою МОЗ (далі – довідка про потребу дитини (дитини з інвалідністю) в домашньому догляді), та копія наказу (розпорядження) роботодавця про надання відпустки або витяг із них, 11.усиновлювачі подають також копію рішення суду про усиновлення |
8 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подається особисто заявником,поштою або в електронній формі через офіційний сайт |
9 |
Платність надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 10 днів з моменту звернення |
11 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Подання документів до заяви не в повному обсязі, 2.виявлення в поданих документах недостовірної інформації, 3.заява подана особою, яка не має права на призначення надбавки на догляд
|
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
1.Особисто(повідомлення), 2. поштою, 3.на особовий банківський рахунок |
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням виконавчого комітету від 30 травня 2023 №43
|
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами
(назва адміністративної послуги)
№п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
1 |
Прийом і перевірка заяви, перевірка відповідності вхідного пакета документів для надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення
|
2 |
Формування справи заявника |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
3 |
Передача особової справи заявника для надання надбавки на догляд за інвалідами з дитинства та дітьми-інвалідами до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
4 |
Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги |
Спеціаліст Управління соціального захисту населення |
В |
Протягом 30 робочих днів з дня подання заяви |
5 |
Видача результату надання адміністративної послуги |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення |
*Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.