Прийом документів для призначення грошової допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
рішенням виконавчого комітету
від 30 травня 2023 року №43
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для призначення грошової допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування |
Кіровоградська область, Голованівський район, с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок: з 08.00 до 17.15 Вівторок: з 08.00 до 17.15 Середа: з 08.00 до 17.15 Четвер: з 08.00 до 17.15 П'ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 12.00 до 13.00 Вихідні дні:субота,неділя |
3 |
Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт |
Телефон:(097)-67-79-591 адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про охорону дитинства» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінет Міністрів України від 13.03.2019 № 250 «Деякі питання надання соціальної підтримки багатодітним сім’ям» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для одержання адміні- стративної послуги |
Факт набуття сім’єю статусу багатодітної сім’ї |
7 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
1.Заява; 2.копія паспорта громадянина України; 3.копії посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу); 4.копії посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу); 5.копії свідоцтв про народження всіх дітей (з пред’явленням оригіналів) |
8 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подається особисто батьками |
9 |
Платність надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 10 днів |
11 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
-Подання документів не в повному обсязі; -заява подана особою, яка немає права на призначення допомоги
|
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
1.Особисто, 2.поштою, 3.через особовий рахунок банківської установи |
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням виконавчого комітету від 30 травня 2023 №43
|
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для призначення грошової допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях
(назва адміністративної послуги)
№п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
1 |
Прийом і перевірка заяви, перевірка відповідності вхідного пакета документів для призначення грошової допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення
|
2 |
Формування справи заявника |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
3 |
Передача особової справи заявника для призначення грошової допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
4 |
Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги |
Спеціаліст Управління соціального захисту населення |
В |
Протягом 5 робочих днів з дня подання заяви |
5 |
Видача результату надання адміністративної послуги |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення |
*Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.