Прийом документів для призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною(в яких невстановлена інвалідність)
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
рішенням виконавчого комітету
від 30 травня 2023 року №43
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною(в яких невстановлена інвалідність)
Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування |
Кіровоградська область, Голованівський район, с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок: з 08.00 до 17.15 Вівторок: з 08.00 до 17.15 Середа: з 08.00 до 17.15 Четвер: з 08.00 до 17.15 П'ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 12.00 до 13.00 Вихідні дні:субота,неділя |
3 |
Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт |
Телефон:(097)-67-79-591 адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для одержання адміні- стративної послуги |
Факт захворювання дитини або отримання дитиною тяжкої травми |
7 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
-Заява; -копія свідоцтва про народження дитини; -документ, що підтверджує повноваження усиновлювача; -довідка про захворювання дитини, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу |
8 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подається особисто заявником або уповноваженою особою |
9 |
Платність надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 10 днів з моменту звернення |
11 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
Встановлення такій дитині інвалідності; подання документів до заяви не в повному обсязі;
|
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
1.Особисто(повідомлення), 2. поштою, 3.на особовий банківський рахунок |
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням виконавчого комітету від 30 травня 2023 №43
|
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом документів для призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною(в яких невстановлена інвалідність)
(назва адміністративної послуги)
№п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
1 |
Прийом і перевірка заяви, перевірка відповідності вхідного пакета документів для призначення допомоги особі,яка доглядає за хворою дитиною(в яких невстановлена інвалідність) |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення
|
2 |
Формування справи заявника |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
3 |
Передача особової справи заявника для призначення допомоги особі,яка доглядає за хворою дитиною(в яких невстановлена інвалідність) до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
4 |
Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги |
Спеціаліст Управління соціального захисту населення |
В |
Протягом 30 робочих днів з дня подання заяви |
5 |
Видача результату надання адміністративної послуги |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення |
*Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.