Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Прийом документів для призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

Дата: 11.09.2024 14:03
Кількість переглядів: 8

                                                                               «ЗАТВЕРДЖЕНО»

рішенням виконавчого комітету

від 30 травня 2023 року №43

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування

Кіровоградська область, Голованівський район,                   с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок: з 08.00 до 17.15                                                                                             Вівторок: з 08.00 до 17.15                                                                                    Середа: з 08.00 до 17.15                                        Четвер: з 08.00 до 17.15

П'ятниця: з 08.00 до 16.00                                   Перерва на обід: з 12.00 до 13.00                       Вихідні дні:субота,неділя

3

Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон:(097)-67-79-591

адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net

веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» від 16.11.2000 № 2109-IІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ №79 від 03.02.2021 «Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для одержання адміні- стративної послуги

Потреба в постійному сторонньому догляді

7

Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги

1.заява,                                                                              2.копія паспорта громадянина України,

3.висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я щодо необхідності постійного стороннього догляду.

4.копія свідоцтва про народження дитини,

5.копія рішення суду про позбавлення батьківських прав або копія свідоцтва про смерть батька дитини,якщо батька позбавлено батьківських прав або помер,

6. копія рішення суду про встановлення батьківства (крім випадку, коли відомості про батька зазначено у свідоцтві про народження дитини),        7.первинний обліковий документ № 080-1/о «Довідка про потребу дитини (дитини з інвалідністю) у домашньому догляді»

8.усиновлювачі подають також копію рішення суду про усиновлення

8

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Подається особисто заявником

9

Платність

надання

адміністративної

послуги

Безоплатно

10

Строк надання адміністративної послуги

Протягом 10 днів з моменту звернення

11

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

1.подання документів до заяви не в повному обсязі,

2.заява подана особою, яка не має права на догляд

12

Результат надання адміністративної послуги

1.Особисто(повідомлення),                                                                            2. поштою,                                                                    3.на особовий банківський рахунок

 

 

 

 

      «ЗАТВЕРДЖЕНО»             рішенням виконавчого комітету     від 30 травня 2023 №43

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Прийом документів для призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

(назва адміністративної послуги)

Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради

№п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1

Прийом і перевірка  заяви, перевірка відповідності вхідного пакета документів для призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

Спеціаліст ЦНАП

В

 

 

 

 

У день звернення

 

 

2

Формування справи заявника

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

3

Передача особової справи заявника для призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА

Спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 1 робочого дня

4

Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги

Спеціаліст Управління соціального захисту населення

В

Протягом 30 робочих днів з дня подання заяви

5

Видача результату надання адміністративної послуги

Спеціаліст ЦНАП

В

У день звернення

   *Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора