Прийом заяв на забезпечення путівками на оздоровлення та відпочинок до дитячого закладу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
рішенням виконавчого комітету
від 30 травня 2023 року №43
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом заяв на забезпечення путівками на оздоровлення та відпочинок до дитячого закладу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки
Відділ з питань забезпечення діяльності ЦНАП Перегонівської сільської ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження виконавчого органу місцевого самоврядування |
Кіровоградська область, Голованівський район, с. Перегонівка, вул.Ятранівська,25 |
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок: з 08.00 до 17.15 Вівторок: з 08.00 до 17.15 Середа: з 08.00 до 17.15 Четвер: з 08.00 до 17.15 П'ятниця: з 08.00 до 16.00 Перерва на обід: з 12.00 до 13.00 Вихідні дні:субота,неділя |
3 |
Телефон/факс (довідки),адреса електронної пошти, веб-сайт |
Телефон:(097)-67-79-591 адреса електронної пошти: cnapperegonivka@ukr.net веб-сайт:peregonivska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 року №734 « Порядок направлення дітей до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку за рахунок коштів державного бюджету» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для одержання адміні- стративної послуги |
-Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування; -діти осіб, визнаних учасниками бойових дій; -діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції; -діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту; -діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи; -діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах; -діти, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; -діти з багатодітних сімей; -діти з малозабезпечених сімей; -діти, батьки яких загинули від нещасного випадку на виробництві або під час виконання службових обов’язків; -рідні діти батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; -діти з інвалідністю; -талановиті та обдаровані діти - переможці міжнародних,всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів,фестивалів, змагань, спартакіад, відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій; -діти - учасники дитячих творчих колективів та спортивних команд; -діти, які перебувають на диспансерному обліку; -діти працівників бюджетної сфери; -діти працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села |
7 |
Вичерпний перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги |
1.заява батька (матері) або осіб, що їх замінюють; 2.довідка з місця проживання; 3. довідка з місця навчання про те, що дитина упродовж поточного року не оздоровлювалася за кошти державного, обласного чи міського бюджетів; 4.копія свідоцтва про народження дитини; 5.документ, що засвідчує статус дитини; 6.довідка про проходження медичного огляду. |
8 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подається особисто батьками |
9 |
Платність надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом 5днів |
11 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
-Подання документів не в повному обсязі; -заява подана батьками, дитина яких не має права на забезпечення путівкою
|
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Особисто |
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням виконавчого комітету від 30 травня 2023 №43
|
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Прийом заяв на забезпечення путівками на оздоровлення та відпочинок до дитячого закладу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки
(назва адміністративної послуги)
№п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа |
Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення) |
Строки виконання етапів (дії, рішення) |
1 |
Прийом і перевірка заяви, перевірка відповідності вхідного пакета документів для забезпечення путівками на оздоровлення та відпочинок до дитячого закладу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення
|
2 |
Формування справи заявника |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
3 |
Передача особової справи заявника на забезпечення путівками на оздоровлення та відпочинок до дитячого закладу дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки до Управління соціального захисту населення Голованівської РВА |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 1 робочого дня |
4 |
Опрацювання звернення та оформлення результату надання послуги |
Спеціаліст Управління соціального захисту населення |
В |
Протягом 5 робочих днів з дня подання заяви |
5 |
Видача результату надання адміністративної послуги |
Спеціаліст ЦНАП |
В |
У день звернення |
*Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; З – затверджує.