A A A K K K
для людей із порушенням зору
Перегонівська громада
Кіровоградська область, Голованівський район

Пенсійний фонд України інформує

У грудні щочетверга на прямому зв’язку пенсійна служба області

Щочетверга з 11.00 до 12.00 у головному управлінні за номером “гарячої” телефонної лінії (0522) 33-04-41 роз’яснення та консультації з питань, що належать до сфери діяльності Пенсійного фонду України, надають керівники структурних підрозділів.

14:43:41 30.11.2023

Пенсії по інвалідності військовослужбовцям: за яких умов, скільки?

У головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській області станом на 01.11.2023 на обліку перебуває 2 350 осіб з інвалідністю з числа військовослужбовців, з них: особи з інвалідністю I групи – 135 осіб, ІІ групи – 647 осіб та III групи – 1 568 осіб.

10:33:48 30.11.2023

Подаємо заяву на зміну способу виплати пенсії у кілька кліків!

Головне управління нагадує пенсіонерам Кіровоградщини, що пенсія виплачується щомісяця через відділення АТ “Укрпошта” або через банківську установу. Спосіб виплати пенсії пенсіонер обирає самостійно. Крім того, обраний спосіб виплати пенсіонер може змінити за власним бажанням. Потрібно лише подати заяву. Як це зробити максимально просто та зручно для пенсіонерів?

10:11:34 20.10.2023

До уваги роботодавців: коригуємо заяви-розрахунки правильно!

Щоб отримати фінансування “лікарняних” (для виплати у подальшому працівнику) роботодавець має подати до Пенсійного фонду України заяву-розрахунок з інформацією про нараховані застрахованій особі кошти. Але після того, як заяві-розрахунку страхувальника, яка подана в особистому кабінеті через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, надано статус  “Оплачено”, може з’явитись необхідність коригування заяви-розрахунку, тобто внесення до неї даних на збільшення або зменшення сум. Як сформувати та подати коригуючу заяву-розрахунок у кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України?

16:17:30 12.10.2023

У вересні щочетверга на прямому зв’язку пенсійна служба області

Щочетверга з 11.00 до 12.00 у головному управлінні за номером “гарячої” лінії (0522) 33-04-41 роз’яснення та консультації з питань, що належать до сфери діяльності Пенсійного фонду України, надають керівники структурних підрозділів.

14:27:17 30.08.2023

Яка різниця між відмовою і непризначенням субсидії? Якщо призначили нуль гривень субсидії ‒ це відмова?

Саме ці питання все частіше лунають у сервісних центрах обслуговування громадян головного управління. Нагадуємо, рішення “призначено”, “не призначено” та “відмовлено” приймаються відповідно до звернення заявника про призначення субсидії. У чому різниця між цими рішеннями?

10:59:49 23.08.2023

Фахівці головного управління обговорили зміни до порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань/аварій на виробництві

Фахівці відділу профілактики та розслідування нещасних випадків управління контрольно-перевірочної роботи Анна Недбалова та Дмитро Нечипорук на базі ТОВ “КАПРО ОЙЛ” провели семінар на тему: “Зміни до Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві”. Представники головного управління ознайомили працівників із функціями та обов’язками Пенсійного фонду України щодо питань загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку.

15:33:34 14.08.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора